Posts

Showing posts from June, 2012

Memancing di kolam paksu....

Image
Memancing di kolam paksu...., a photo by Yusaini Photojiwa on Flickr. gayo dah ado dah ......

Memancing di kolam paksu....

Image
Memancing di kolam paksu...., a photo by Yusaini Photojiwa on Flickr. "duo ekor arr".. itu yang disebut oleh Pak pandir agak err... ( yang berbaju merah ) hahahaha

Memancing di kolam paksu....

Image
Memancing di kolam paksu...., a photo by Yusaini Photojiwa on Flickr. hah ini dio tangkapan yang pertamo er.....

Memancing di kolam paksu....

Image
Memancing di kolam paksu...., a photo by Yusaini Photojiwa on Flickr. weekend dtg lagi... kali ni aku balik ke kg mak mertua di Gemencheh .. Bila dah ramai yang balik maka banyak lah aktiviti-aktiviti yang kitaorang semua buat... lagi pun dah lama sangat anak-anak aku tak balik kampung.. paksu yang berkain pelikat mmg banyak lah projeknya... ptg sabtu lepas kitaorng mancing kat kolam paksu.. dapat lah ikan keli 2-3 ekor... hahaha.

Asyraf Afsar

Image
Asyraf Afsar, a photo by Yusaini Photojiwa on Flickr. tengah elok dia bermain ngan abg2 dia.. aku paksa ambil gambar.. tu yang menangis sakan tu....